Mededelingen Mededelingen
© copyright s.v.Tivoli

Voetbalzaken

Bewaarnummer

De bewaarnummers voor de eerste helft van het seizoen 2013/’14 zijn beschikbaar. De zes Bewaarnummers, bestaande uit landelijke informatie en specifieke districtsinformatie, zijn te vinden in de online bibliotheek.   Ieder district heeft dus zijn eigen Bewaarnummer veldvoetbal. Ook dit seizoen bevatten de bewaarnummers belangrijke informatie voor verenigingen en vrijwilligers. In de landelijke informatie zijn de belangrijkste wijzigingen ten opzichte van vorig seizoen in rode tekst weergegeven.

Bewaarnummer KNVB Veld Landelijk + District Zuid I 2013/'14

Belangrijke landelijke en districtinformatie voor verenigingen en vrijwilligers van de KNVB. In het bewaarnummer staat informatie voor zowel landelijk als district Zuid I. Onderwerpen zijn o.a:  Algemene info competitiezaken  Algemene info scheidsrechters  Algemene info tuchtzaken  Algemene info overschrijvingen  Algemene info overig Onder de afbeelding zit het bewaarnummer.